Mais certainement, Worth!

Noua mea pasiune s-a conturat de mică. Aveam vreo 12 ani şi eu (suspicios!) încă mai coseam haine păpuşilor. Probabil nimănui asta nu-i părea ridicol, însă acum, mă gândesc că asta arăta straniu pentru o domnişoară.

Însă, ceva mai târziu, această pasiune s-a transformat imediat într-un hobby. Apoi într-o şcoală de arte şi.. designerul este în forţă!

Şi probabil nu e un job obişnuit.

E un job al spiritului, e o pasiune ce arde, e ceva ce te îngenunchează, e ceva ce te face să tremuri!

E ceea ce îmi place ❤

E regăsirea mea.


http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Frederick_Worth
4 răspunsuri to “Mais certainement, Worth!”

  1. eumiealmeu Says:

    felicitări. puţini sunt atât de fericiţi încât să aibă o pasiune din care să facă şi un loc de muncă. şi puţini sunt fericiţii care să poată iubi şi altceva decât căţelul personal sau cel mult familia… 🙂

  2. fatakuceaiul Says:

    …şi puţini sunt fericiţii care să poată iubi şi altceva decât căţelul personal sau cel mult familia…:)

  3. fatakuceaiul Says:

    Mi-a placut primul comentariu si remarca despre catelul personal;

    Felicitari si succes pe mai departe:)

  4. oana@fotografnunti.org Says:

    felicitari, le meriti din plin!

Lasă un răspuns

