!

Vreau să fac asta cu cea mai bună prietenă.

Vreau să mâncăm ciocolată şi paste şi popcorn şi muuuuulte pachete de chips’uri şi pasă să nu ne fie de nimic.

Vreau să privim filme despre modă, să plângem, să adormim (recunosc, eu să adorm prima;)) ).

Vreau să îi spun toate secretele mele, planurile, machetele.

Să vin entuziasmată la ea şi aproape strigând să îi povestesc despre ziua mea.

Şi apoi să o întreb despre a ei.

Şi să facem shopping. Să purtăm colanţi de aceeaşi culoare.

Vreau să fie alături.

Pur şi simplu să ştiu că este cu mine. Să ştie că sunt cu ea.

Vreau!

2 răspunsuri to “!”

  1. thinksweet Says:

    scumpo, tre’ sa recunosc ca nutella nu se mai termina.. e trist s’o pap singura.
    Shoppiiiiiiiiing cu tineee!!! (a fost mare traegedie pe 11 decembrie cind am rupt colantii)
    stiu ca esti cu mine :> si VREAU sa mai adorm linga tine incercind sa nu te las pe tine sa dormi ;;)
    :*

  2. Danielle Says:

    aw, sweatheart!
    ştii că colanţii mei îs intacţi ş iacum afc o rochie pentru ei specială!
    ))
    nutella is never going to die!))

    :X

Lasă un răspuns

