Politică ? Politică, frate.

încep să mor de plăcere citind mereu noutăţi din politică. Sau, mai bine zis, murdăriile (roşiile) cu care se  joacă ăştia, politicieni.

Vrusem să scriu ceva despre politică, dar m’am răzgândit.

Sau nici că mă gâdisem, pur şi simplu n-am chef să murdăresc blogu şi cu astea.

Nu ştiu cum moldovenii per general reacţionează/acţionează/se relaxează de la campania electorală recentă, dar unicul pont ce vreau să’l fur de la ei e cum se relaxează de la atâta politică. Şi vorbesc de alegători, că deh! politicienii în cazul unei dureri de cap şi’au făcut valiza şi au plecat în Bali.

Nu că nu mi’ar plăcea politica, pentru că îmi place. Ştiu să ascult – am răbdărică mai ceva ca’n bucătărie, pot să mă gândesc la ce/cum se mănâncă şi îmi fac propriile idei, dar la noi e deja culmea. Am o migrenă acută de la atâta vorbăraie – non sens la infinit.

Dragi alegători, care sunteţi, de asemenea, plini de dureri de cap, vă rog mult, insistent şi cu lacrimi în ochi – mergeţi la vot.

Mergeţi la vot, că vreau măcar sărbătorile de iarnă să le petrec în linişte şi pace.

Instabilitatea aceasta, care sperie şi factorii externi, e atât de mediatizată. Dar instabilitatea care o avem în cap ?

Un răspuns to “Politică ? Politică, frate.”

  1. MissKiss Says:

    subscriu.

Lasă un răspuns

