Îs evreică.

Sunt pasionată de istorie. Cei ce mă cunosc aproape, spun că’s obsedată. Puţin îmi pasă mie, e ceea ce îmi place. Aceea ce iubesc.

Îmi plac câteva teme : imperiul lui Alexandru Macedon, Revoluţiile burgheze, istoria Marii Britanii, Războiul Civil American, Emanciparea femeii… fck! Toate temele. Obsedată, am spus doar.

Cel de’al Doilea Război Mondial. Superb. Germanii, politica, personalităţile, strategiile, ideologia, cărţile despre, citatele marilor personalităţi.

Preferaţii : Friedrich Paulus, Heinrich Himmler, Martin Bromann, Hermann Göring,  Joachim von Ribbentrop,  Julius Streicher.

Tema de azi la lecţia de istorie : Constituirea regimului totalitar sovietic.

Citim scrisorile lui Lenin către bolşevici, comparativ speech’ul lui H. Himmler despre „politica rasială generală”, unde explică de ce trebuie ucişi nu numai bărbaţii evrei, dar şi copii şi femeile. Pentru că femeile îşi văd soţii, taţii, fii omorâţi – vor vrea răzbunare. Pentru că copii vor creşte şi se vor răzbuna faţă de fii şi nepoţii lor.

Îmi plac mult citatele germanilor. A naziştilor, las’o Doamne.

Pentru că nu este bădărănismul pe care îl face propagandă Lenin unor animale cu posibilitatea de a vorbi, dar imposibilitatea de a gândi. Nu dau exemple. Nu mă pasionează.

Eu sunt evreică. Din sângele mamei de departe departe. Din sângele tatei ceva evreică, ceva grecesc în mine. Nu am fost educată confrom evreilor, nu avem nimic în familie păstrat din modul de viaţă evreiesc. Dar conştientizăm că suntem evrei. Somehow. Şi mă mândresc.

Realizez că aceea ce au făcut naziştii e ceva super rău. E ceva oribil. Dar o altă parte din mine ştie că politica germană din bierăria din Munchen a fost una cinstită, pe faţă, nu ca curvele politice contemporane sau neoabsolutismul austriac din sec XIX, care, probabil, îs cu mult mai groaznice.

Dar nu despre asta vorbim. Citatul prea’frumosului Heinrich a adus diverse controverse între colegii mei. Dar cea mai superbă fusese remarcă unui gamet haploid, care a declarat „.. ghini o făcut nemţii ! Eu tot i’aş împuşca pe jâdani, că nu vor să muncească cu mâinile !…”

Iniţial, am rămas mască. Credeam că aşa ceva nu poate exista în prezent. De aceea, i’am luat apărarea când toţi i’au sărit în cap.  Dar scurtă mi’a fost fericirea, când am realizat că urechile mele nu pot accepta aşa presupuneri, încât le neagă la absolut, ca’n final să mă conving că el ASTA a vrut să spună !!!

Îmi pare rău, pentru că sovieticii socialişti au făcut deportările în masă şi au eliminat din societatea moldovenească singurii oameni gânditori, harnici şi dpdv moral stabili, au obligat nobilimea să se refugieze în străinătate… şi au lăsat doar uscăturile bine manipulate aici, pentru ca eu în secolul XXI să aud de la un matur cu permis de conducere că dacă ar prinde evrii în stradă i’ar omorî pe toţi de’a rândul.

Mulţumesc. Sunt evreică idioată, rece la sânge, neagră la vorbe, tare de mâini. Omor în justa’mi apărare.

9 răspunsuri to “Îs evreică.”

  1. thinksweet Says:

    “.. ghini o făcut nemţii ! Eu tot i’aş împuşca pe jâdani, că nu vor să muncească cu mâinile !…” – i’as fi tras o palma doar pt a’l aduce la realitate. Nustiu spre ce merg asa oameni, dar la sigur nu spre progres, daca tot mai gasesc ceva pozitiv in munca fizica si o DISTRUG pe cea intelectuala.
    De altfel, chiar si astazi putem afirma ca razboiul inca nu s’a sfirsit, deoarece au mai ramas creiere lipsite de gindire.

  2. Teodora Says:

    Cuplul arian (englez-SUA dramă de război, 2004) 119′ la TVR 2 – film exceptional exact la tema ta a fost duminica 03.20.2010! A meritat sa dorm mai putin, ca sa-l vizionez!

  3. Teodora Says:

    Ar mai fi la tema data:”Schindler’s list” -Povestea adevarata a lui Oscar Schindler, un industrias german, care a ales sa-si „investeasca” averea strinsa in timpul razboiului in salvarea a citorva sute de evrei. Filmul este o marturie emotionanta despre ororile razboiului si despre alterarea caracterelor umane in timp de razboi. Razboiul este placa turnanta in jurul careia se desfasoara actiunea si intriga filmului, reprezentind o cale de mintuire pentru unii si condamnare pentru altii.
    si…..”Silent Night is a fact-based 2002 television film set on Christmas Eve in 1944, during World War II.”,dar….. nu uita, ca astazi evreii omoara in Palestina!
    Deci niciodata in viata nu exista numai alb si negru!:)

  4. Danielle Says:

    @Veronica, faza e că el însuşi nu ştie ce vorbeşte. Insfantil. Doar pentru a utiliza ce l’au învăţat – să rostească.

    @Teodora, „Schindler’s list” intenţionez să citesc cartea, în original – îmi place să citesc, şi apoi să privesc ecranizări. Dar cândva o voi face.
    Cât despre evreii ce omoară în Palestina… Nu ştiu.. Eu trăiesc în Moldova, pare-se departe, dar tot lângă un focar de a fi ucisă.

  5. MissKiss Says:

    well …avem ceva în comun ;;)

    I love history (h)

    am de gînd să susţin bacalaureatul la această disciplină.

    tu? ;;)

    • Danielle Says:

      Eu ştiu că’l voi susţine la istorie din clasa 10. Nu ştiu. Mi se primeşte atât de bine, încât chestia mă afce obsedată.
      mai rapid să vină x))

  6. Teodora Says:

    „Istoria îşi bate joc de cei care nu o cunosc, repetându-se”- Nicolae Iorga

  7. stradadefluturi Says:

    ehh, imi place si mie istoria.
    si am facut recent o teză depre Holocaust.
    e îngrozitor.
    când îţi dai seama că după cifre se ascund vieţi , vieţi umane…

    hug :*

  8. Trango Says:

    dar Sionizmul nazist?

Lasă un răspuns

