L de la Lacrimi

Lacrimile, se zice, nu reîntorc nimic. Ele ţes pânza a tot ce ţi se întâmplă zilnic, dar nu pot întoarce firul.
Au materie, au formă, au gust, au culoare, au chiar şi suflet.
Lacrimile în interiorul tău zilnic croiesc povestea a tot ce simt. Şi e straniu… Acelea care întrunesc tot ce’a cunoscut trecutul, nu prezintă nimic din viitor. Pentru ele, prezentul înseamnă moartea.
Momentul lor de glorie e Ea – moartea.
Au fost în umbră, ţi’au vegheta somnul, dragostea. Şi mor când încerci să-ţi aminteşti toate acestea, şi nu contează motivul – din fericire, sau din nefericire.
Nefericirea. Vin atunci când trecutul trebuie şters. Şi chiar şterg. Ele ucid. Omoară fără milă. Asasini plătiţi de însuşi persoana ta.
Lacrimile’s ca pasărea Phoenix – mor pentru a se renaşte. Şi tot aceea ce înseamnă un sfârşit, înseamnă un nou viitor.
Ochii nu strălucesc din cauza durerii ce o păstrează. Lacrimile se simt vinovate. Şi zboară, realizând că te ucid.. Alunecă pe obraz, pe buze, pe gât… Şi, căzând, au dus în pământ tot aceea ce a durut.
Şi ochii strălucesc din nou. Sunt plini de dragoste, fericire, sunt EI – ochii tăi.
Ele mor. Se sacrifică pentru ca TU să înţelegi că nu au murit în zadar. Pentru ele trebuie să fii mai puternic. Ele îţi arată noul drum şi noua poveste.
Azi au căzut toate.
Noua fila.
Oare câte poveşti mai ţes lacrimile mele ? Mai sunt multe, Acolo, în Suflet ? Şi câte-s din fericire, câte din dragoste ?
Vreau lacrimi care să ţină o veşnicie, care să vegheze tot, ştiind că nu e timpul lor. Să se rostogolească pe obraz doar pentru atingerea catifelată a trandafirilor.
7 răspunsuri to “L de la Lacrimi”

  1. 0nv0 Says:

    agree..
    lacrimile sunt acele „îndrăzneţe” ale sufletului care nu se sfiesc niciodată să arate realitatea…
    plîngi cît de des poţi… nu strică … ele purifică!

    frumos scris, Dany… atît de profund!

  2. Viorrika Says:

    Cît de frumos ❤ îmi place mult cum scrii)))

  3. sololina Says:

    frumos..

  4. sololina Says:

    îmi place foarte mult pînă la jumătate… e superb.. după asta e la fel de frumos dar eu altfel consider de asta și am tras mai multă atenție la prima jumate..

    sincer.. f frumos

  5. thinksweet Says:

    E paradoxal…ele pot veni într-un moment trist,de disperare,dar după ce trec aduc pe chip zîmbetul,la fel cum ploaia trece și aduce soarele…

  6. Danielle Says:

    @Onv0, that’s what i’m talkin’ ‘bout ! Lacrimile purifică. ŞI cu cât mai intense sunt, cu atât mai bine

    @Viorika, Tu mai dă târcoale blogului, mă vei găsi mai diferită ;))

    @Sololina, mie anume partea a doua îmi place. Mă caracterizează 8->

    @Veronique, la fel cum ploaia trece şi aduce soarele

  7. n-am nume :look: Says:

    da mie imi placi sa pling de fericire :>

Lasă un răspuns

