paste italiene, gay, cărţi sau filme – ce alegi ?

Societatea mă obligă să o răbd, pentru că trăiesc în ea. Şi totuşi,nu mă prea deranjează pe mine ideile altora. Nu mă interesează atâta timp cât sunt neargumentate şi îşi au rădăcinile bazate pe principiul e diferit. Îmi expun părerea, în cazul în care ştiu că în discuţie vo iavea parte de idei argumentate şi bine-gândite. În celelalte – pur şi simplu tac mâlc şi mă asigur pe viitor că nu voi mai interacţiona cu gândirea respectivă.
Problema relaţiilor unisexuale în societatea nostră moldovenească e ca masele de aer rece din Marea Baltică. Ne atinge în măsura minimă posibilă, dar cu încălzirea globală – toate se vor schimba. Nu întâlnim astfel de relaţii des, sau, cel puţin, nu sunt expuse deschis.
Am avut fericirea să cunosc un băiat cu preferinţe sexuale diferite de normal. Spun fericire, pentru că îl consider o persoană excepţională ! Este un bun prieten, un partener de discuţii care-mi plac mie – de la istorie la filme, de la haine la mâncare, de la relaţii intrepersonale şi tipuri de oameni la timpul de afară. În fine, este o persoană care mă înţelege mult mai mult decât mă înţeleg bărbaţii şi femeile la un loc. Am aflat întâmplător de preferinţele lui. Şi am rămas umilită pentru că după asta mă evita, reflex necondiţionat practicat des din cauza nenumăratelor situaţii anterioare când fusese dur criticat.
M-am simţit prost, anume pentru că eu nu’l judec. Nu mă deranjează ! Şi nici… pe dracu ! Nu ar trebui să mă deranjeze pentru că e viaţa lui ! Eu sunt factor egal cu zero, atunci când cineva îşi alege dacă îi place rock’ul sau pastele, sau dacă e homosexual, sau dacă îi place verde, şi nu roşu, sau dacă îi plac comediile, şi nu filmele documentare.
Şi exact cum sunt eu – zero, exact aşa sunteţi şi voi – zero ! Nu aveţi nimeni nici un drept asupra alegerii altuia, atâta timp cât nu îi trăiţi viaţa. Şi mergând pe această linie – nici să’l criticaţi NU aveţi dreptul.
Credeţi că dacă-i reproşezi că e diferit , o să se trezească ca dintr-o ceaţă şi va reveni la normal ?!
Mai bine ar fi să vă revizuiţi VOI principiile voastre, şi să vă daţi seama că sunteţi marionete ale principiilor altora şi trăiţi după viaţa altcuiva.
Nu încerc să impun părerea mea. Nicidecum. Îmi permit să dau sfaturi, dar mereu insist că e doar umilă mea părere, care provine din experienţa vieţii mele şi nu are nici cea mai mică legătură cu experienţele altora. Şi ca să-nchid şi gurile rele, vă reamintesc, că nu aveţi nici o influenţă la aceea ce cred EU.
7 răspunsuri to “paste italiene, gay, cărţi sau filme – ce alegi ?”

  1. Corina Says:

    treaba lor cu curul lor (c)

  2. Anisoara Says:

    yeah…You are right…! Well said…!

  3. */*/ Says:

    ntz ntz ntz, nu sunt deacord cu ce spui si da, nu iti pasa dar totusi, recunosc ca nu sar nici eu cu bita la ei, nu incerc sa ii schimb cum imi place mie, ci ar trebui toti sa incercam sa schimbam din asa gen de probleme ceva si anume prin educatie buna a viitorilor copii, am o prietena si e obsedata de sex, a recunoscut asta) e berbecutza si sunt pasionali ca zodie, si califica dorinta de sex in icebravvo,wc,bar,strada,parc, unde vrei ca o incercare de „raznoobrazie” (cum spune ea, aka trebuie sa experimentezi mereu, sa incerci mai multe, ca sa intelegi viata* intr-un fel mai bine), cam aceesi situatie si aici, din lipsa de educatie, etica, din surplusul de „raznoobrazie” dorit de toti apar astfel de boli, din lipsa de ocupatie, prieteni care trebuie sa ti-i faci, prob. in fam. care tin de educatie din lipsa unui Dumnezeu, p-u k’ straniu dar observ ca e la moda sa fii putin ateist in zilele noastre +la urma urmei Dumnezeu nu degeaba a facut un EL si o EA si mai sunt multe alte argumente impotriva, da recunosc nu trebuie de condamnat,ignorat ashe oameni, dar nici iniferenti sa fim ci sa incercam sa ii facem sa inteleaga singuri ca nu e „normal” lucrul acesta si e normal ca Domnisoarele sa fie mai gingase,emotionale,frumoase iar Barbatii mai puternici, mai stapini pe situatii, sau sa se completeze unul pe celalalt, si e normal ca baiatul sa daruie flori* destul de des, iar Ea sa’l intimpine cu un sarut dulce acasa si e normal ca Femeia sa nasca cum se cuvine, sa alapteze copilul, sa’l creasca iar barbatul sa o sustina si multe altele dar observ ca „ei” se inmultesc, lumea Degradeaza rapid, prin filme apar tot mai des si prin faptul ca tu intr-un fel il accepti, pui gas pe foc Stereotipului lor si nu a celui care e de cind Lumea, ar trebui ca ei sa inteleaga asta in primul rind, si Da noi sa ne traim viata (mai departe incercind macar copiilor nostri sa le „bagam” asta in cap si vom invinge boli de genul asta) iar sensul vietii nu e fiecare zi doar in distractii si extaz, viata insusi e un post de lucru, trebuie sa depui efort, trebuie sa muncesti, si sa lupti pentru a avea si clipe frumoase, sa crezi, sa te temi de pacate macar
    priveste un film gingas de dragoste si incearca sa vezi ca e MINUNAT stereotipul Vechi, chiar PERFECT daca muncesti

    • Danielle Says:

      Acum e cool să declari – că eşti gay, lesbi, bisexual. Pe de altă parte, la fiecare pas, uite exemplul, şi prietena ta se declară înnebunită după sex, şi, mult mai din păcate, e că deseori întâlnim sentimentele îndrăgostiţilor declarate pe forumuri, pe stradă, pe net, prin comentariile pozele, so on.
      Şi la ăştia, unde le e educaţia de acasă, Dumnezeu ?
      Adevăratele sentimente sunt acele tăinuite, care se văd doar în ochii îndrăgostiţilor.
      Şi eu mai bine accept homosexualitatea, decât ieftiniturile !

      Iar de romantique, nu duc lipsă, mulţumesc lui Dumnezeu. Ba din contra, mă bucur zilnic, şi sunt făcută fericită. Şi da !, sunt femeie, şi îmi doresc să vin acasă, să’mi întâmpin soţul cu un sărut, [asta în pofida articolului]. ; ))

      merci de comentariu, mi’a făcut plăcere)

  4. n-am nume :look: Says:

    astia de care zici ca fac declaratii pe toate gardurile,,, we call them attention whores :hmm:

  5. mircea iurcu Says:

    nu ştiu cum, dar chiar dacă, gay-ii nu e pot înmulţi dar an de an sunt tot mai mulţi 😀

  6. vasile Says:

    Eu sunt împotriva sintagmei „orientare sexuală”. De ce?
    Această lege distruge institutul familiei. Orice lege trebuie privită într-un mod obiectiv şi să vedem beneficiile şi urmările negative ale acestui proiect de lege. Dacă această lege va trece în Parlament:
    Homosexualilor li se va garanta drepturi în:
    1.Oficierea Căsătoriile (iar dacă preotul va fi împotriva aceasta, atunci homosexualii îl vor da în judecată pe preot că el i-a discriminat., de fapt preotul nu i-a discriminat., ci s-a ţinut strict de învăţătura Bibliei şi de convingerile sale).
    2.Adopţia de copii. Ce fel de educaţie vor primi aceşti copii? Vor fi copii ai durerii.Copii vor deveni nişte jertfe ale unor imorali.
    3.Dreptul la elaborarea programului şcolar.(vor pune în cărţi informaţia lor). şi vor învăţa pe copii această deviere.
    4.Dacă de ex. tu vei spune că homosexualitatea e o „deviere”, „păcat”, „un lucru anormal”., atunci aceste cuvinte vor fi calificate de homosexuali ca discriminare. Atunci unde este dreptul meu fundamental ? Oare nu am dreptul să am o convingere , o părere despre un lucru sau altul?
    Şi atunci tu va trebuie ori să plăteşti amendă, ori să stai la puşcărie.
    Trezeştete Moldova!!!

Lasă un răspuns

