eu. nebuna.

Zilnic, supravieţuiesc 90 %. Sincer. – Dimineaţa, cafeaua ce  o consum, transportul public, feţele posomorâte, intrigile, foamea de la 4 p.m. , oboseala de seară, timpul urât… E simplă ecuaţia – supravieţuiesc.  Altfel vorbind, duc  o viaţă de mortăciune.
Şi eu ce fac ? – S-ar părea simplu. Mă conformez.
Dar chiar pe naiba ! Mă fac NEBUNĂ şi-mi trăiesc tinereţea absolut după placul meu.
Mă trezesc dimineaţa cât de dimineaţă pot şi ies afară la aer curat. Îmi adun gândurile, îmi croieşte soarele zâmbetul. Şi dacă nu e soare, zăpada o sărut. Iar dacă plouă… cu atât mai bine !
Şi cafeaua. Poate nu e cea mai superbă. Dar e cafeaua pe care o savurez cu cea mai mare plăcere. În ea mi se ascunde soarta fiecărei zile. E ca drogul, ca ţigara, ca alcoolul, ca somnul pentru alţii. E drogul meu. Al meu! Drogul meu în grad de posesiune deplină. Nici nu vă imaginaţi într-o ceaşcă de cafea câtă fericire se ascunde.
Îmi trag prima pereche de blugi pe care o găsesc, îmi aranjez părul în cel mai simplu mod, îmi potrivesc geanta şi pantofii (asta niciodată nu se face în garbă ; ))) îmi caut cel mai potrivit trenci şi’mi înghesui cheile în buzunarul blugilor.
Ies afară şi mă lovesc cu acelaşi aer pentru unii, iar el pentru mine e deja impur, deoarece l’am molipsit cu aura mea astă dimineaţă.
Îl respir adânc şi mă conformez cu ideea că va trebui să’l respir toată ziua. Probabil e unicul lucru pe care’l accept azi – să’mi respir aerul meu.
Ies în stradă şi zâmbesc. Aiurea. Zâmbesc pentru că chestia asta mă face să fiu diferită de toţi.  Şi-mi păstrez acest zâmbet nu pentru că e vreo mască sau vreo faţă, dar pentru că aşa mă simt în interior. Pentru că-mi doresc să am 100 % trăite, şi nu acolo vreo 5 – 10% supravieţuite. Iar zâmbetul e singura mea plăcere.
Şi zâmbeeeesc. Şi poate să m-apuce vreo isterie de zâmbet în timp ce mă aflu printre acei normali.  Şi sunt imediat catalogată ca o „.. ei, nebună .. ” !
Dar ce’mi pasă mie ?! Mie, acea care îşi trăieşte momentul savurând ba soarele, ba cafeaua, ba feţele inocente ale copiilor ce merg la grădiniţă ?!
Zâmbesc eu, cea mai adevărată. Pentru că supergirls just fly.
[ nu încercaţi să mă înţelegeţi. eu îs UNICĂ ! ]
6 răspunsuri to “eu. nebuna.”

  1. MissKiss Says:

    Dănuţeaaa :gilhide:

  2. thinksweet Says:

    puuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! știi un lucru…sufletele pereche se aseamănă!!! :X am devenit și eu dependentă de cafea naturală,fără zahăr…și știi? mă apucă și pe mine isteriile de rîs…cine știe care-i motivul?

    îmi amintesc de tine și zîmbesc…privesc poza ta(o am mereu la mine) și iar zîmbesc…chiar dacă în suflet plîng cu hohote…păstrez broșa ta la inimioară,în fiece zi…chiar dacă nu se asortează mereu cu hainele pe care le port…

    si plîng…acum pling pentru că nimeni nu poate umple golul care îl am în suflet…pentru că prea mult îmi lipsești…iar depărtarea..u know ….it hurts! terrybly,deeply,hardly…

    but..tu ești nebuna mea UNICĂ , extraordinară, specială! Și eu la sigur nu mă îndoiesc că îți meriți toată fericirea și iubirea mea! :X

  3. stradadefluturi Says:

    Cat optimism emana acest post , m-a facut sa zambesc si sa fiu ferciita cat a incaput in mine 🙂

  4. castean4ik Says:

    fiecare dintre noi traim astfel,doar ce modalitatea cum traim ne face sa fim foarte diferiti)certari,intrigi ,neintelegeri fiecare trecem prin asta,asa ne intarim si facem fata tuturor..

    ps: esti sincera,si asta ma face sa te admir,mi-a placut foarte mult ceea ce ai scris mai sus

  5. Lady Irisha Says:

    Imi place foarte mult cum ai scris aici. M-am regasit 🙂

  6. Mircea Says:

    ai scris foarte bine/ frumos… am gasit cite ceva din mine in acest … de as avea si eu o prietena asa „nebuna”… dar din pacate nu gasesc 😦 …. dar caut shi caut 🙂

Lasă un răspuns

